Friday, June 3, 2011

Blog

Respon kepada blog sangat hebat.
Baru masuk hari kedua dah ada sebanyak 20 blog baru.

Teperinci tugasan dalam blog akan diumumkan sedikit masa lagi sebab saya sedang mencari keaedah yang sesuai supaya saya senang nak semak blog anda semua nanti.

Bayangkan ada sebanyak 350 lebih blog yang akan disemak nanti. Nak menandatangan kedatangan kuliah hari jummat itu pun dah jadi kelam kabut.

Yang penting ialah cari dulu jurnal online yang bersesuaiam dengan tajuk yang diajar disekolah. Tulis/simpan URL atau addressnya dulu.

Hingga jumpa lagi.

20 comments:

  1. selamat petang Dr. Saya nak tanya di manakah sepatutnya kami pastkan URL tu? Si blog masing-masing? @ Di Myclass?

    ReplyDelete
  2. Sila guna nama anda semasa post. Jangan guna anonymous.

    ReplyDelete
  3. en. hasnan macam mana saya nak buang satu lg akaun sy di followers

    ReplyDelete
  4. As salam!
    En Hasnan,adakah artikel blog saya ini bersesuaian dengan tugasan yang di beri?

    Sila ke artikel blog saya:The Application of Information and Communication Technology in Malay Language Teaching: Teachers’ Perspectives

    ReplyDelete
  5. Assalamualikum, En. Hasnan, bagaimana hendak menambahbaik blog agar menjadi lebih menarik.

    ReplyDelete
  6. Saya Tan Soo Lean ,dalam blog saya ada gambar ,tapi saya tidak dapat cari gambar saya dalam followers. Dr. bagaimana untuk selesaikannya ?

    ReplyDelete
  7. Dr. URL saya sudah dihantar pada 2 Jun yang lalu, adakah Dr. dapat baca atau terima . Bagaimana saya dapat tahu yang URL saya sudah selamat diterimakah?

    ReplyDelete
  8. Terima kasih semua yg dh follow saya. http://atie210248.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Soo Lean, hantar URL melalui apa? E.mail atau blog. kalau blog - mesti ada dipapakan.

    ReplyDelete
  10. Wanzai,

    Klik design dan masukkan beberapa ciri makeup kat situ.

    ReplyDelete
  11. Nor Hayati,

    Kalau mengajar BM memang sesuai lah.

    ReplyDelete
  12. Nak buat lawak takut kena potong markah satgi... Hahahaha Jom Kongsi! Mai Kongsi

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum.En. Hasnan, maaf le kalau blog yang sy hasilkan tak menepati ciri 2 yg dikehendaki ye... sy dah usaha buat yg terbaik dah .

    ReplyDelete
  14. encik hasnan, saya mai tau kuliah hr tu.tp..tak sempat nak sain

    ReplyDelete
  15. Muhaini,

    Nanti saya semak dulu. Tak nampak pun dalam foto kuliah hari itu.

    ReplyDelete
  16. Terima kasih Encik Hasnan kerana memberi panduan untuk menambahbaik blog agar menjadi lebih menarik. Insyaallah, saya akan cuba buat seperti yang disarankan.

    ReplyDelete
  17. Salam.. Blog saya dah siap. harap-harap menepati kehendak encik ya.

    ReplyDelete
  18. Salam. Terima kasih En. Hasnan kerana memberi tunjuk ajar. Semoga blog saya menepati kehendak Encik.

    ReplyDelete
  19. Salam...saya dah upload artikal dengan URL add dalam blog...tajuk ICT-Jadikan P&P menarik. Saya harap tajuk ini bersesuaian dengan subjek Bahasa Inggeris yang saya ajar di sekolah. Saya harap blog saya menepati kehendak Encik Hasnan.

    ReplyDelete
  20. Ya En. Hasnan, saya pun mai kuliah hari tu.Pi sekali dengan Cikgu Muhaini. Tapi tak sempat sain pun. kalau nak semak, dalam kelas ECOM ada tulis kehadiran.

    ReplyDelete