Friday, June 3, 2011

Ruang Q & A

Saya akan membuka Q & A Corner (Question and Answer) setiap minggu.
Jika ada sebarang pertanyaan, cadangan atau maklumat, sila post di Q & A Corner untuk dijawab. Sesiapa sahaja boleh bertanya dan juga sesiapa sahaja juga boleh Q & Amemberi jawapan.

Saya akan poskan Q & A Corner (1) - untuk minggu 1.

Terima kasih juga kepada semua kerana setakat jam 7.00 malam (3.6.2011-Jumaat) dah ada seramai 91 orang followers.

Yang lain tu mungkin agak keletihan kerana perjalanan dari kampus UUM ke rumah.

5 comments:

  1. boleh en hasnan bagi atrikh yang tepat ? senang kami nak bersedia.

    ReplyDelete
  2. CT Noor,

    Saya kena berbincang dengan Penyelaras Program PPGUUM dulu berkaiatan tarikh. Angap lah hujung JUN kot.

    ReplyDelete
  3. encik, bagaimana untuk saya jadikan URL saya (http://titisan-embun.blogspot.com) dapat di link kan secara automatik? saya dah cuba beberapa kali, namun gagal. harap encik dapat bantu.

    ReplyDelete
  4. Maaf silap rujuk seperti dibawah
    a href=http://nrahmsa.blogspot.com/>

    ReplyDelete