Wednesday, July 6, 2011

Blog

Salam & Salam 1 Malaysia semua,

Sudah lebih empat minggu berlalu dan saya rasakan bahawa semua telah pun mahir dalam pembinaan blog.

Minggu ini boleh digunakan untuk mengemaskini blog yang telah bina tempoh hari. Banyak blog yang hebat yang telah saya lawati.

Masukkan muzik atau animasi/video untuk menjadikan blog anda lebih menarik. Tapi .... pastikan blog anda tidak 'overloaded' dengan make-up yang tidak sesuai dengan kumpulan sasaran.

Perlukan ada kartun atau bunga ataupun design yang agak mengangu pembancaan diblog anda tu?
Fikir-fikirkan lah ...!

Bagi rakan yang gambarnya masih bayang-bayang di ruang follower maka sila gantikan dengan foto anda sebenar.

Selamat mengemaskini blog !

15 comments:

  1. Diharapkan blog ini http://atie210248.blogspot.com memenuhi kriteria En. Hasnan.

    ReplyDelete
  2. Encik Hasnan....
    Terima kasih kerana memberikan info ini.

    P/S: Terima kasih juga untuk segala tunjuk ajar yang telah diberikan selama ini.

    ReplyDelete
  3. Encik Hasnan....
    Terima kasih atas info yang diberikan.

    ReplyDelete
  4. En.Hasnan.. terima kasih atas maklumat yang diberikan. Pada mulanya, saya sendiri tidak mengenali apa itu blog, tetapi setelah diberikan tugasan oleh En. Hasnan, alhamdulillah saya semakin mahir. Terima kasih.

    ReplyDelete
  5. Rusnawati & Raani,

    Mana foto anda spt Azura & Nor Hayati. Mungkin belum daftar jadi follower?

    ReplyDelete
  6. salam en hasnan..
    terima kasih atas info tersebut..

    ReplyDelete
  7. Salam , En. Hasnan ...
    Terima kasih atas maklumat yang disampaikan .

    ReplyDelete
  8. Terima kasih Encik Hasnan kerana maklumat yang diberi. Walaupun hanya satu sesi perjumpaan tetapi ilmu yang disampaikan pada hari kuliah Teknologi telah menarik minat saya dalam dunia IT.Melawati blog rakan-rakan yang begitu menarik rasa teruja nak mencipta blog yang lbh menarik dan mengisi blog dengan maklumat yang lebih baik.

    ReplyDelete
  9. Wan Zaiton,

    Blog anda terlalu banyak warna. Cuba gunakan hanya 4 warna sahaja.

    ReplyDelete
  10. Terima kasih encik atas komen yang membina. Saya akan kemaskini blog saya berdasarkan cadangan yang diberi.

    ReplyDelete
  11. Salam En. Hasnan. Saya juga berharap agar blog saya menepati kehendak soalan.
    http://amrilafridi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. En Hasnan...
    Saya dh daftar jadi follower . Tapi gambar saya ada dalam PPD Padang Terap.

    ReplyDelete
  13. Salam En. Hasnan,
    Saya dah lama jadi follower blog ni. Tak tau tiba-tiba gambar saya hilang. Sekarang dah ada.

    ReplyDelete
  14. Salam En. Hasnan. Sekarang saya dah tahu cara nak buat blog dan masukkan bahan-bahan dalam blog. Adakah blog saya memenuhi kehendak Encik?

    ReplyDelete