Monday, July 4, 2011

Q & A Corner (5)

4 comments:

  1. assalamualaikum en. hasnan

    1.saya masih tak pasti tentang apa lagi kandungan yang boleh dipost ke blog. diharap dapat memberikan beberapa contoh lagi selain daripada link tentang ict.
    2.berkenaan manual membina blog, cara-cara tersebut adakah dipost terus ke blog ataupun melalui attachment microsoft word.

    terima kasih

    http://sobrirahim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Salam Encik Hasnan,

    Saya telah masukkan sedikit ulasan tentang artikel yang berkenaan dengan ICT dalam ruangan komen.

    Adakah ia bersesuaian seperti yang encik inginkan?Atau perlu diperbaiki lagi?

    Harap maklum balas daripada encik. Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. salam Encik Hasnan...

    saya menghadapi sedikit kesulitan...mohon en hasnan dapat tolong...mulai kelmarin followers saya hilang dr blog...dlm dashboard masih lagi ada 66 followers tu..dan saya juga x dapat tgk followers dalam blog orang lain...
    url blog saya http://www.cikgufaiz210284.blogspot.com
    tq

    ReplyDelete