Wednesday, July 13, 2011

Tarikh Akhir Hantar Tugasan

PERINGATAN MESRA

Salam & Salam 1 Malaysia,

Tarikh akhir manghantar tugasan manual blog ialah pada 16 Julai 2011.
Hantar ke nanz1184@gmail.com
Di ruang subjek e-mel : tulis hanya no. matrik dan nama
contoh - 123456 Siti Aminah Zakaria.

Pastikan blog anda telah diposkan di zon PPD anda bertugas.

Jika ada sebarang masalah berkaitan kedua-dua tugasan di atas, sila hubungi saya SEGERA.


Hasnan Hassan
Fakulti Pendidikan & Bahasa Moden
UUM CAS

7 comments:

  1. asslamualaikum En.Hasnan.En dah lawati blog saya tak macamana ya ada apa2 komen ?follower saya baru 26 sbb buat semula blog lama entah hilang ke mana.

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum En. Hasnan,
    Saya telah poskan blog saya di PPD Kota Setar dan telah email Manual Cara-cara Membina Blog ke email En. Hasnan. Harap telah sampai.

    ReplyDelete
  3. Salam En. Hasnan,
    Saya telah emelkan Manual Membina Blog. Harap encik telah menerimanya.

    ReplyDelete
  4. Saya pun telah menghantar manual bina blog kepada alamat emel yang telah ditetapkan. Di blog saya juga ada cara2 nak bina blog. Pada awalnya saya tak dapat buat, tapi akhirnya berjaya juga. Kepuasan yang tidak boleh digambarkan melalui kata2.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. maaf En Hasnan saya masih ada masalah untuk email manual membuat blog. Saya akan cuba lagi esok.. Masalah intenet tergendala

    ReplyDelete
  6. Salam En. Hasnan... terima kasih saya ucapkan di atas segala tunjuk ajar yang diberikan. Jika En. Hasnan tidak memaksa kami untuk membina blog, menghantar tugasan seperti yang diarahkan secara berperingkat, saya percaya sehingga ke hari ini, saya dan kawan2 lain tidak tahu apa itu blog... Pada mulanya, memang terasa sangat kesukarannya... tapi apabila sudah sampai ke penamat, barulah saya faham apa tujuan En. Hasnan berbuat demikian. Tahniah Encik Hasnan......

    ReplyDelete
  7. En Hasnan, saya dah cuba berkali2 untuk attach file , tp masih belum berjaya. Saya minta maaf mungkin akan lewat sedikit..

    ReplyDelete